کمپاکتور - کمپکتور - قیمت کمپکتور - فروش کمپاکتور

قیمت کمپکتور

 

گروه ماشین آلات آماگ تلفن : 55407170 - 09121386306 ، بورس ماشین آلات ساختمانی و راه سازی و دیزل ژنراتور و کمپکتور

کمپکتور قورباقه ایی

گروه صنعتی ماشین آلات آماگ عرضه کننده کمپاکتور یا زمین کوب در انواع بنزینی ، دیزلی و برقی مخصوص فضاهای پوشیده و تونل

در مدل های کمپکتور قورباغه ای ، کمپکتور مخصوص کانال های کم عرض ، کمپکتور غلطکی ، کمپکتور گیربکسی با قابلیت حرکت به جلو و عقب

کمپکتور صفحه ای

دستگاه کمپکتور صفحه ای یا کمپاکتور دستی (فشرده ساز صفحه ای) یک ابزار بسیار ضروری در تجهیزات ساخت و ساز است که برای فشرده کردن انواع مختلف خاک و شن و بتن استفاده می شود. اگر چه هر یک از مدلهای کمپکتور صفحه ای دارای مشخصات مختلف است، اما عمدتا همه آنها شامل یک صفحه فولادی سنگین است که بر روی پایه دستگاه و بخش حمل کننده نصب شده است.

کمپکتورها در محلها و نقاطی که دارای عرض کمی هستند و غلطکها نمیتوانند در آنجا تردد کنند بسیار مفید هستند. با کمک این ابزار بسیار کارآمد انواع سطوح کم عرض و باریک خاکی ، شنی ، ماسه ای و … میتوان فشرده و متراکم نمود.کمپکتور ها در واقع مکمل غلطک ها می باشند.

کمپکتورهای دستی قابلیت کوبندگی ۱٫۵ الی ۲ تن را دارا می باشند که با توجه به نوع موتور آن متفاوت است و برای فشرده سازی خاک، شن، ماسه و آسفالت به کار می روند.

کمپکتور دستی

انواع کمپکتور :

کمپکتور بنزینی

کمپکتور دیزلی

ساخت کمپکتور

کمپکتور را به نام های دیگر نیز معروف میباشد :

کمپکتور صفحه ایی ، کمپکتور موتوری ، کمپکتور قورباقه ایی ، کمپکتور کانگوروایی

گروه ماشین آلات آماگ آمادگی فروش کمپکتور در انواع مختلف و همچنین ساخت کمپکتور جهت ارائه به همکاران و صنعتگران گرامی می باشد ، طراحی و ساخت کمپکتور در مجموعه آماگ با کیفیت بالا به صورتی انجام میگیرد که قیمت کمپکتور مقرون به صرفه باشد .